|
Kom ut i dag. Greie forhold på sjøen. Min første tur ut etter Amy, og havna hadde endret seg. mye. Nå ser det ut slik det gjorde, når vi begynte å bruke sørdelen av bukta på begynnelse av 1970 tallet. Det funger greit slik det er nå, men det er en del arbeid som må gjøres før det blir bra.
Åpnet "kopenetta" og fanget 6 fugl før det ble mørkt, 2 Fuglekonger, 2 Rødstruper, 1 Munk og 1 Trekryper. Egil
0 Comments
Leave a Reply. |
|
RSS Feed