|
Fortsatt mye vind, stiv kuling i kasta, så ble sjøfugl-skåding i dag også. To havlirer næringssøkte rett øst for øya, som i går. Ellers en del færre havhest og havsule enn i går. Ingen havsvaler i natt, men prøver i natt igjen, før jeg forlater øya i morgen tidlig. En ung tårnfalk har nok erfart at det er bra med vånd rundt fôringa, så fikk et bilde av den der.
Anders H
0 Comments
Leave a Reply. |
|
RSS Feed